Strona główna » Metodyki » Kompetencje handlowe
drukuj | A | A | A

Metodyki

Kontakt: (42) 6 300 900

Kompetencje handlowe

Podstawą sukcesu każdej firmy są przede wszystkim wysokie i odpowiednio wykorzystane kompetencje pracowników, zwłaszcza tych, którzy w sposób bezpośredni generują zyski. To sprawia, że szczególna uwaga kierowana jest w stronę handlowców. Skuteczny wzrost poziomu ich kompetencji wymaga doskonalenia umiejętności m.in. w zakresie zarządzania emocjami w relacjach z klientem, doboru odpowiedniego systemu sprzedaży, prowadzenia negocjacji, organizowania procesu sprzedaży czy wykorzystywania praktycznych technik sprzedaży.

 

Realizacja warsztatów doskonalących kompetencje handlowe wynika bezpośrednio z wzajemnych ustaleń dotyczących procesu rozwijania sił sprzedaży w organizacji i zostaje wpisana w odpowiednie miejsce FPL wave®.

Zadaj pytanie

+