Strona główna » Metodyki » Kompetencje wspierające
drukuj | A | A | A

Metodyki

Kontakt: (42) 6 300 900

Kompetencje wspierające

W procesie rozwojowym organizacji szczególnej uwagi wymagają kompetencje, które choć określane są jako ogólne, stanowią autonomiczną grupę konkretnych kompetencji biznesowych. Ich uniwersalny charakter sprawia, że rzutują zarówno na ogólną postawę każdego pracownika, jak i na efektywność realizacji poszczególnych zadań, które stawia przed nim organizacja. Uwzględniając indywidualny oraz społeczny wymiar tych kompetencji, rekomendujemy odpowiednio opracowane, praktyczne rozwiązania szkoleniowe. Obejmują one umiejętności w zakresie zarządzania czasem, rozwijania kreatywności, sprawnej komunikacji, prezentacji publicznych a także wiele innych, budujących osobistą markę pracownika i wpływających na jakość jego współpracy z innymi.

 

 Kompetencje wspierające 

Realizacja warsztatów w określonym zakresie wynika bezpośrednio z potrzeb organizacji oraz wzajemnych ustaleń dotyczących wdrożenia procesu rozwojowego i zostaje wpisana w odpowiednie miejsce FPL wave®.

Zadaj pytanie

+