Z pełną odpowiedzialnością i świadomością rekomendujemy współpracę ze strategicznym doradcą, jakim jest FPL.
Wojciech Orzech
Prezes Zarządu
Współpraca z FPL przynosi zarówno wymierne efekty, jak i satysfakcję ze wspólnych działań.
Renata Święcicka
Dyrektor Personalny
Rekomenduję FPL, jako profesjonalnego partnera w realizacji programów szkoleniowo-rozwojowo-doradczych.
Agnieszka Sarnowska-Szurgot
HR Manager
Zaprojektuj proces rozwoju w Twojej firmie
Wykorzystaj szeroki wachlarz
narzędzi rozwojowych
Oprzyj rozwój na unikalnych
metodykach FPL EQ, FPL CS i FPL PV
Przodujemy w praktycznym rozwijaniu postaw i kompetencji, dlatego na potrzeby realizowanych procesów, stworzyliśmy trzy unikalne metodyki rozwoju kompetencji miękkich, oparte o profesjonalną diagnozę testami psychometrycznymi.
Case studies
Zainspiruj się projektami rozwojowymi,
stworzonymi na miarę i zrealizowanymi przez FPL
Lider w branży samochodowej, przemysłowej, lotniczej i produktów powszechnego użytku
Budowanie oraz wzmacnianie umiejętności menedżerskich i osobistych
Core Team i Kierownicy
Diagnoza i przygotowanie
Realizacja
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Polecam – można przejrzeć na oczy i zobaczyć jakie praktyki są złe a jakie dobre w zarządzaniu korporacyjnym”
„Warsztat teoria plus praktyka odniesiona na konkretnych sytuacjach biznesowych. Pełnowartościowe warsztaty to takie, z których obie strony wychodzą z poczuciem „spełnienia”
„Bardzo rzeczowe szkolenie. Prowadzone w dobrym tempie i z wielkim poczuciem humoru. Techniki poznane na warsztacie w 100% do wykorzystania na co dzień. Polecam”
Produkcja, sprzedaż i usługi taboru kolejowego
Doskonalenie kompetencji w obszarach wymagających rozwoju: liderskich oraz osobistych
Brygadziści i Koordynatorzy
Diagnoza i przygotowanie
Realizacja
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Wiedza nabyta podczas szkolenia pomoże lepiej zarządzać oraz wprowadzać zmiany mające na celu poprawę efektów pracy
„Warsztaty rozwijają umiejętności liderskie oraz umiejętność rozumienia racji innych”
„Duża różnorodność materiałów, umiejętność budzenia zaangażowania”
Firma specjalizująca się w produkcji środków pomocniczych i higienicznych do domowego i przemysłowego użytku
Doskonalenie umiejętności udzielania feedbacku
Menedżerowie (100 osób – 10 grup szkoleniowych) i Pracownicy (100 osób – 10 grup szkoleniowych)
Merytoryczne i praktyczne wsparcie organizacji w udzielaniu sobie wzajemnie feedbacku podczas akcji Feedback Week
Diagnoza i przygotowanie
Realizacja
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Podoba mi się interaktywność tego szkolenia mimo, że jest on line.”
„Bardzo ciekawe i dynamiczne szkolenie połączone z aktywnościami wszystkich uczestników.”
Wiodący producent drożdży piekarskich, polepszaczy oraz dodatków dla branży piekarskiej i cukierniczej
Wzrost świadomości wpływu własnych nawyków na kulturę organizacji i wzrost zaangażowania Pracowników
Zarząd, Kierownicy, Liderzy i Brygadziści
Diagnoza i przygotowanie:
Realizacja:
Wzmocnienie:
„Szkolenie nienachalne, prowadzone w punkt. Jedno z najlepszych w jakich brałem udział odnośnie umiejętności miękkich.”
„Warsztat prowadzony na praktycznych, z życia firmy przypadkach. Trenerzy „nie lecą” z programem, tylko poświęcają jakiemuś zagadnieniu tyle czasu, co potrzeba.”
Przedsiębiorstwo logistyczne o globalnym zasięgu
Budowanie oraz wzmacnianie umiejętności w 4 wybranych obszarach menedżerskich
Wyższa i Średnia Kadra Menedżerska oraz Brygadziści
Diagnoza i przygotowanie:
Realizacja:
• 50 dni warsztatów dla Wyższej i Średniej Kadry menedżerskiej
• 98 dni warsztatów dla Brygadzistów
• Okresowe spotkania z HR monitorujące przebieg projektu
Wzmocnienie:
„Teraz więcej rozmawiam z ludźmi, więcej z nimi jestem, lepiej słucham, ludzie chcą ze mną pracować.”
„Mam w sobie więcej spokoju, jestem teraz innym człowiekiem, widzę jakim pieniaczem byłem kiedyś, jak trudno musiało się ze mną rozmawiać.”
Dystrybucja do gastronomii, HoReCa i punktów zbiorowego żywienia
Rozwój osobisty i doskonalenie umiejętności sprzedażowych i menedżerskich
Pracownicy Centrali i Hal Sprzedaży
Diagnoza i przygotowanie:
Wzmocnienie:
Ewaluacja:
„Takie warsztaty są bardzo przydatne. Możemy na nich wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami z innymi. Dostajemy przydatne rady, które możemy wdrożyć w swoją pracę, by była jeszcze bardziej efektywna.”
„Każde szkolenie rozwija i uczy oraz pomaga nam zastanowić się, w którym jesteśmy miejscu przy zmieniającym się rynku pracownika i pracodawcy.”
Jeden z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej.
Zapewnienie Klientowi grupy osób, stanowiących filary firmy, które będą gotowe do pełnienia w organizacji funkcji projektowych (profil ekspercki) i zarządczych (profil menedżerski)
10 Talentów wyłonionych spośród 55 kandydatów
Rozwój kompetencji Uczestników Programu i wzmocnienie postaw, co pozwoli na realizację przez nich zadań projektowych i zarządczych zgodnie z celami biznesowymi
Diagnoza i przygotowanie:
Wzmocnienie:
Ewaluacja:
„Program stanowi element motywacji i rozwoju kadry. Zaangażowanie Pracowników wzrosło, wzrosła też wdzięczność, która wraca w postaci lepszych wyników i kreatywności.”
„Program ogólnorozwojowy, umożliwiający KAŻDEMU Uczestnikowi dostęp do doskonalenia swoich kompetencji w obszarach zarówno ogólnych, jak i unikatowych. To ogromna wartość dla samego Uczestnika, jak i Firmy.”
Grupa Kapitałowa PKP Energetyka S.A., której właścicielem jest jeden z największych funduszy inwestycyjnych na świecie – CVC Capital Partners
Diagnoza i przygotowanie:
Realizacja
Przygotowanie koncepcji, zarządzanie i moderowanie warsztatów podczas 3-dniowego eventu dla 29 grup i 58 podgrup warsztatowych w 2 obszarach:
Aż 97,4% Uczestników oceniło warsztaty strategicznie pozytywnie, oceny negatywne nie pojawiły się wcale.
Aż 1/3 Uczestników zadeklarowała, że preferuje zdalną formę spotkań TOP 400.
Międzynarodowa firma z branży meblarskiej
Kierownicy i Mistrzowie – 10 grup szkoleniowych
Diagnoza
Badanie potrzeb rozwojowych poprzez realizację grup fokusowych z Przełożonymi Uczestników, HR-em oraz poprzez wywiady telefoniczne z Uczestnikami
Przygotowanie
Badanie potrzeb rozwojowych poprzez realizację grup fokusowych z Przełożonymi Uczestników, HR-em oraz poprzez wywiady telefoniczne z Uczestnikami
Rozwój
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Warsztat super – każdy kto zarządza ludźmi by z niego skorzystał – fajnie prowadzone, dużo przykładów”
„Nowe, ciekawe techniki i narzędzia”
„Warsztat pozwala zrozumieć zagadnienia i poprawić relacje z Pracownikami”
Jedna z największych w Polsce firm energetycznych
Zwiększenie zaangażowania Menedżerów i Pracowników o ustalony, konkretny wskaźnik, w firmie przechodzącej zmiany strukturalne i organizacyjne
Kadra Menedżerska wszystkich szczebli organizacyjnych – Dyrektorzy Departamentów, Dyrektorzy Zakładów, Kierownicy Sekcji, Brygadziści – 1100 osób
Diagnoza
Przygotowanie
Każdy warsztat poprzedzony dodatkowymi testami FPL czy też tematycznymi artykułami lub książkami
Rozwój
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Warsztaty prowadzone wzorowo, merytorycznie, z bardzo dużym zaangażowaniem Prowadzącego”
„Wszystko na najwyższym poziomie!”
„Odpowiednie dopasowanie materiałów szkoleniowych do potrzeb Uczestników”
Europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej
Zbudowanie nowej kultury organizacyjnej firmy, opartej na celach i wartościach organizacji po połączeniu firm
Dyrektorzy i Szefowie, Kierownicy i Mistrzowie, Brygadziści) z 4 lokalizacji – 140 osób
Diagnoza
Przygotowanie
Każdy warsztat poprzedzony dodatkowymi testami FPL lub wprowadzającymi tematycznymi materiałami
Rozwój
Realizacja 58 dni szkoleniowych z 5 tematów rozwojowych
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Dziękuję za bardzo ciekawe szkolenie, które myślę, że wyznaczy mi kierunek tego, co należy zmienić”
„Więcej tak efektywnych szkoleń”
„Jedno z lepszych szkoleń, w jakich brałem udział”
Firma z branży elektrotechnicznej i elektrycznej o ogólnopolskim zasięgu
Nauka efektywnego procesu sprzedaży i rozwój kompetencji w zakresie efektywności handlowej
Grupa Przedstawicieli Handlowych oraz Ich Przełożonych
Diagnoza
Przygotowanie
Elektroniczna Ankieta Wyzwań Sprzedażowych dla Uczestników
Rozwój
Warsztaty wprowadzające w Proces Sprzedaży FPL Sales® i rozwijające kompetencje sprzedażowe Uczestników
Wzmocnienie
Ewaluacja
„Warsztat dostarcza bardzo przydatnej wiedzy, która jest niezbędna w procesie sprzedaży”
„Nowe podejście do planowania wizyt u potencjalnych Klientów”
Dowiedz się więcej
lub zapisz się na program